1. Obecná ustanovení
1.1 Jazyková škola PARAKALO – centrum jazyků s.r.o., IČO: 09274448, zastoupena Mgr. Evou Kuršovou a Mgr. Veronikou Tichov (dále jen „Poskytovatel“), která poskytuje služby v oblasti jazykového vzdělávání, vydává v návaznosti na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.
2. Rozsah a podmínky reklamace/stížnosti
2.1 Objednatel má právo podat Poskytovateli reklamaci/stížnost pro všechny kurzy na způsob výuky lektora, metodický obsah kurzu a/nebo organizaci kurzu.
2.2 Reklamaci/stížnost uplatňuje Objednatel vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na adresu PARAKALO – centrum jazyků, s.r.o., Masarykova třída 333/18, 746 01 Opava nebo e-mailem na info@parakalo.cz.
2.3 Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat: jméno a příjmení Objednatele, nebo obchodní název Objednatele, adresu a kontakt na Objednatele a popis předmětu reklamace/stížnosti.
2.3 Nebude-li zaslaná písemnost Objednavatele Poskytovateli obsahovat údaje uvedené v bodě 2.3, které jsou nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.
3. Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti
Poskytovatel je povinen reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od Objednatele, pokud se Poskytovatel s Objednatelem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena na výše uvedenou adresu Poskytovatele.
Způsob řešení reklamace/stížnosti na:
- způsob výuky lektora
- Poskytovatel reklamaci/stížnost zaeviduje a prověří předmět reklamace/stížnosti v daném kurzu (např. odborná observace kurzu, pohovor s lektorem apod.), a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, např. proškolení lektora, případně jeho výměnu;
- v případě, že po tomto řešení podá Objednatel opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz Objednateli ze strany Poskytovatele, kterou určí Poskytovatel.
- metodický obsah kurzu
- Poskytovatel reklamaci/stížnost zaeviduje a posoudí porovnáním obsahu kurzu s plánem výuky;
- pokud na základě tohoto srovnání Poskytovatel uzná reklamaci/stížnost za relevantní, dojde k úpravě obsahu kurzu tak, aby odpovídal plánu výuky;
- v případě, že po tomto řešení podá Objednatel opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz Objednateli ze strany Poskytovatele, kterou určí Poskytovatel;
- organizaci kurzu
- Poskytovatel reklamaci/stížnost zaeviduje a posoudí porovnáním s původním rozvržením kurzu a Všeobecnými obchodními podmínkami, ve kterých jsou uvedené konkrétní podmínky pro změnu v kurzech (Všeobecné obchodní podmínky jsou k dispozici ke stažení na webových stránkách a v kanceláři jazykové školy);
- pokud Poskytovatel uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne adekvátní kompenzaci Objednateli za daný kurz;
- v případě, že po tomto řešení podá Objednatel opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz Objednateli ze strany Poskytovatele, kterou určí Poskytovatel.
4. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 1. 12. 2018 a platí za upřesnění Všeobecných obchodních podmínek jazykové školy PARAKALO – centrum jazyků s.r.o.